2014. április 5., szombat

Hiányzik...

Hiányzik mindaz, amit tőled kaptam,
Hiányzik mindaz, amit neked adhattam,
Hiányzik mindaz, ami veled kapcsolatos,
Hiányzik mindaz, ami belül szorított.
Hiányzik mindaz, ami egy nap még itt volt,
Hiányzik mindaz, amit egy tánc elmondott.
Hiányzik az, mikor melletted ébredtem,
Hiányzik az, mikor mondtad Szeretlek édesem!
Hiányzik a pillanat, mikor megcsókoltál,
Hiányzik az, hogy futni nem hagytál.
Hiányzik a nevetés, mikor egymáson nevettünk,
Hiányzik a víz, mikor strandon összebújva fürödtünk.
Hiányzik a szád, amit mindig bámulhattam,
Hiányzik a dal, amit mindig hallgattam.
Hiányzik a tánc, melyet mi tettünk,
Hiányzik a mosoly, melyet kérés nélkül kaptunk.
Hiányzik a veszekedés, mert tudtam, hogy szeretsz,
Hiányzik a lét, mikor te és én mi lett.
Hiányzol te, ki megfogta a kezemet,

Te, ki megtáncoltatta a szívemet.
A tudtad, hogy hiányzol mindig rosszabb.
Szeretlek téged, s remélem rájössz egy nap...


- 2009

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése